Czekamy na lato! Kolejny weekend w gronie fajnych i wolnych osób!

Siedzenie w domu już nam się znudziło. Życie powoli wraca do normalności! Mamy nadzieję, że już w lipcu spotkamy się w większym gronie fajnych i wolnych osób.

Zapraszamy Was na fantastyczny weekend do magicznej Lipowej Doliny! Wszystko będzie zgodnie z zasadami bezpieczeństwa!

Integrację przenosimy w plener! Zachowamy odległość! Planujemy ognisko oraz imprezę z DJ w pięknym, nastrojowym miejscu! O tutaj 👇

Gify źródło: Marcin Szumowski 

Dołącz do nas!

Termin:
10.07.2020 – 12.07.2020

Miejsce:
Lipowa Dolina niedaleko Kazimierza Dolnego

Cena: 440-480 zł
480 zł  dla osób, które jadą z nami pierwszy raz
440 zł dla osób, które jadą z nami kolejny raz

Program imprezy: >>>  Czekamy na lato! Kolejny weekend w gronie fajnych i wolnych osób!

Przystojny, inteligenty i z poczucie humoru! Oto Adam i jego #złoteMYśli!

Adam nie dał się jeszcze przekonać na wyjazd do Lipowej Doliny, ale często bywa na naszych spotkaniach przySTOLE! Tam też rozpoczęła się nasza znajomość.

O Adamie powiem krótko – tak, jak krótkie są jego odpowiedzi 😉 – przystojny, inteligentny i z poczuciem humoru!

Zobaczcie jego #złoteMYśli!

Adama spotkacie na portalu Zniebaciniespadnie.pl pod nickiem AdmU >>>

Czy jesteś szczęśliwy?

Jestem, ale chciałbym być szczęśliwszy.

Jak długo jesteś sam?

9 miesięcy.

Dlaczego skończył się Twój ostatni związek?

Niezrozumienie 🙂

Lepiej żyć w parze czy samemu? Co myślisz?

Oczywiście, że w parze. Jest więcej plusów, niż minusów.

Czy widzisz jakieś pozytywne strony bycia singlem? Przystojny, inteligenty i z poczucie humoru! Oto Adam i jego #złoteMYśli!

Inteligentna i wrażliwa! Poznajcie Darię i jej #złoteMYśli!

Historia naszej znajomości zaczyna się podobnie: najpierw wspólne spotkania przySTOLE, a później wyjazd do Lipowej Doliny! Długie rozmowy, spacery i dobra zabawa. Daria to inteligentna, wrażliwa, uśmiechnięta i pełna pasji kobieta!  

Oto jej #złoteMYśli!

Darię spotkasz na portalu Zniebaciniespadnie.pl pod nickiem Aria >>>

Jesteś szczęśliwa?

Tak, jestem szczęśliwa. Choć szczęście to kolekcjonowanie dobrych momentów. Czuje się szczęściarą, bo mam fantastyczną rodzinę, przyjaciół, życzliwych ludzi wokół, zdrowie, ciekawą pracę i kilka koników 😉

Jak długo jesteś sama?

2,5 roku.

Dlaczego skończył się Twój ostatni związek?

Zawarłam nieważne małżeństwo, ex mąż zataił bardzo ważne fakty, mnóstwo kłamstw, malwersacji. Jak tornado, nie było co zbierać.

Lepiej żyć w parze czy samemu? Co myślisz? 

Bardzo lubię być w związku. Byle dobrym.

Czy widzisz jakieś pozytywy bycia singielką? Inteligentna i wrażliwa! Poznajcie Darię i jej #złoteMYśli!

Inteligentny, dowcipny, bardzo fajny facet! Paweł i jego #złoteMYśli

Paweł jest super! Nasz znajomość rozpoczęła się w Lipowej Dolinie. Spędziliśmy wspólnie kilka wyjazdów, spotkań przySTOLE i imprez w Pięknej Pszczole! 🙂 Z wielkim przekonaniem mogę powiedzieć, że Paweł to inteligentny, dowcipny, bardzo fajny facet, przy którym, z racji zawodu, możesz czuć się bezpiecznie! 😉

Zobaczcie jego #złoteMYśli!

Pawła spotkacie na portalu Zniebaciniespadnie.pl pod nickiem Pablo De >>>

Czy jesteś szczęśliwy?

Jak zdefiniować szczęście? Czy to stan, uczucie, moment w życiu? Czy jeśli jesteś szczęśliwy potrzebujesz zmian? Dużo pytań, a moja odpowiedź to raczej tak, chociaż jestem otwarty na zmiany. 🙂

Jak długo jesteś sam?

Właśnie minęło dwa lata.

Dlaczego skończył się Twój ostatni związek?

Cóż, może to oklepane, ale przez niespójną wizję przyszłości. Dla Niej miłość to motylki w brzuchu i chodzenie za ręce, a kiedy trzeba było podjąć poważne decyzje i zamieszać w swoim dotychczasowym życiu, zaczęły się schody.

Lepiej żyć w parze czy samemu? Co myślisz?

Obie opcje mają swoje plusy i minusy. Życie jako singiel jest lekkie, łatwe i przyjemne, ale nie daje pełnej satysfakcji. To jak przejście gry komputerowej na najłatwiejszym poziomie, można zrobić to bez większego wysiłku, ale po jej ukończeniu masz niedosyt i uczucie, że zleciało za szybko. 🙂

Czy widzisz jakieś pozytywne strony bycia singlem? Inteligentny, dowcipny, bardzo fajny facet! Paweł i jego #złoteMYśli

Błyskotliwa i zawsze uśmiechnięta :) Zobaczcie #złoteMYśli Bogny!

Dzisiaj przedstawiam Wam kolejną, bardzo pozytywną twarz Zniebaciniespadnie.pl! Bogna, bo o niej mowa, niejednokrotnie spędziła z nami weekend w Lipowej Dolinie. Często spotykamy się również przySTOLE w różnych restauracjach! 

Bogna to błyskotliwa, zawsze uśmiechnięta, zaradna i fajna kobieta!

Zobaczcie jej #złoteMYśli! 

Bognę spotkacie na portalu pod nickiem Bogna>>>

Jesteś szczęśliwa?

Pewnie, że tak 😀

Jak długo jesteś sama?

Oj trochę już będzie. Jakieś 2,5 roku.

Dlaczego skończył się Twój ostatni związek?

Mój ostatni związek skończył, ponieważ w końcu powiedziałam dość i tupnęłam nogą. Świat się zatrząsł w posadach, życie wywróciło do góry nogami i oto jestem tu gdzie jestem.

Lepiej żyć w parze czy samemu? Co myślisz?

Zdecydowanie w parze. Oba stany mają swoje uroki, ale fajny partner to skarb.

Czy widzisz jakieś pozytywy bycia singielką?

Oczywiście. Swoboda w podejmowaniu decyzji, czas na to aby pomyśleć o sobie. Myślę, że między innymi ten stan pozwolił mi zupełnie odmienić moją karierę zawodową.

Świadome i mądre kobiety chcą żyć ze świadomymi i mądrymi mężczyznami. Czy myślisz, że fajni i wolni panowie jeszcze istnieją?

Mam taką nadzieję.

Czy wierzysz w prawdziwą miłość? Błyskotliwa i zawsze uśmiechnięta 🙂 Zobaczcie #złoteMYśli Bogny!

Sławek i jego #złoteMYśli!

Sławek przyjechał kiedyś do Lipowej Doliny elegancko ubrany w białą koszulę 😁 Od początku kogoś mi bardzo przypominał. Może nie jest sobowtórem Kacpra Kuszewskiego, ale tamtego wieczora wszyscy jednogłośnie uznaliśmy, że go przypomina. I tak dla wielu osób pozostał Mostowiakiem! 😉

Sławek to przystojny, fajny facet z poczuciem humoru. Taki do tańca i różańca 😉

Zobaczcie #złoteMYśli Sławka!

Sławka spotkacie na portalu pod nickiem Slawek >>>

Czy jesteś szczęśliwy?

Oczywiście, życie daje mi wiele możliwości do pięknego i fajnego przeżywania go.

Jak długo jesteś sam?

Niedługo 🙂

Dlaczego skończył się Twój ostatni związek?

Koleżanka chciała przedstawić mnie mamie 😉

Lepiej żyć w parze czy samemu? Co myślisz?

Oczywiście wszystko zależy od tego z kim się jest. Niemniej myślę, że życie w parze jest lepsze niż w pojedynkę. Bycie z drugą osobą daje powody do radości i zadowolenia w wielu aspektach życia.

A widzisz jakieś pozytywne strony bycia singlem?

TAK – jesteś free….!

Czy wierzysz w prawdziwą miłość?

Tak.

Czy zależy Ci na stałym związku, czy interesują Cię raczej przelotne znajomości?

Stały związek? – byłoby fajnie, przelotna znajomość może być interesująca – chociaż za daleko nas nie zaprowadzi.

Jaka kobieta skradłaby Twoje serce?

Taka, dla której będę najważniejszy, a Ona dla mnie.

Jakich kobiet unikasz?

Nie lubię kobiet wulgarnych.

Ślub czy związek partnerski, dzieci?

Nie wykluczam niczego.

Czy wiek partnerki ma dla Ciebie znaczenie?

Wiek zawsze ma znaczenie 🙂 Wolę kobiety młodsze, ale nie dużo.

Co robisz na co dzień?

Pracuję, a po pracy siłownia, basen, dom itp.

Jak lubisz spędzać wolny czas?

Lubię góry, uwielbiam wyjazdy i spotkania z ludźmi, czasami rower, basen, ogniska są wspaniałe, co znamy z Lipowej Doliny 🙂

Jakiej muzyki słuchasz?

Wszystko zależy od nastroju, nie jestem wybredny. Możemy zacząć od muzyki klasycznej i skończyć na muzyce góralskiej 🙂

Jakie filmy lubisz oglądać?

Lubie sensacje ale bez fantastyki, np. „Gorączka” lub „Ronin”, aczkolwiek nie gardzę dobrą komedią, hmm zapomniałbym o klasyce kina „Sami Swoi” 🙂

Czy lubisz podróże, czy wolisz spędzać czas na miejscu?

Bezapelacyjnie podróże!!!

Czy masz czas na życie towarzyskie?

Tak. Czasami praca zajmuje mi więcej czasu niż powinna, ale jest ok.

Co sprawia Ci radość w życiu?

Kocham swoją pracę i rodzinę, a życie samo w sobie jest piękne i radosne.

Czy polecasz innym Zniebaciniespadnie.pl?

W 100% polecam! Spotkałem tam ludzi z dużym poczuciem humoru i z wielką kultura osobista, a co najważniejsze ludzi, którzy nie znają się, potrafią spędzać razem czas, bawiąc się mega fajnie.

Życie towarzyskie to jej drugie imię ;) Poznajcie Kasię i jej #złoteMYśli!

Społeczność Zniebaciniespadnie.pl tworzą osoby z różnych miast. Z Bydgoszczy pochodzi Kasia – kolejna uczestniczka cyklu #złoteMYśli. Przemierzyła ponad 400 kilometrów, aby spędzić z nami weekend w magicznej Lipowej Dolinie. Chyba jej się podobało, bo pojawiła się ponownie pomimo ogromnego dystansu. Kasia to baaaardzo pozytywna osoba! Zresztą sprawdźcie sami!

Poznajcie Kasię i jej #złoteMYśli!

Kasię spotkacie na portalu pod nickiem Katerina >>>

Jesteś szczęśliwa?

Oczywiście, że tak! Mam ciekawe życie, przyjaciół, jestem zdrowa, rozwijam się, mam nawet życiowego fuksa. Mimo tego, że niedawno zaszło sporo zmian w moim życiu osobistym i zawodowym (niektóre były zaskoczeniem), to jestem optymistką. Patrzę zawsze przez pryzmat tego czego nauczyły mnie gorsze doświadczenia i jak dobrze wykorzystać nowe szanse.

Jak długo jesteś sama?

Jestem sama od listopada  2019 r. po zakończeniu prawie 5-letniego związku. Myślałam, że to będzie już miłość na całe życie, ale on zdecydował się odejść.

Dlaczego skończył się ten związek?

To dość ciekawa historia, bo z exchłopakiem znaliśmy się jeszcze z podstawówki, choć całkiem przypadkiem wyszło po wielu, wielu latach, że związaliśmy się. On wtedy mieszkał od kilkunastu lat za granicą, a ja w Polsce. Kiedy zaczęło się poważnie, ktoś musiał zdecydować o przeprowadzce i była to trudna decyzja dla obu stron. On planował rozwijać własną firmę za granicą, a ja miałam możliwość wyjazdu na stypendium doktoranckie, więc wypadło na mnie. Po kilku latach zdecydowaliśmy się wrócić do Polski, gdzie kupiłam mieszkanie i planowałam dokończyć doktorat. Wróciłam pierwsza, on pół roku później. Po tym powrocie oznajmił mi, że kończy nasz związek. Nie do końca wszystko było dla mnie jasne, ale obiecałam sobie, że nie będę płakać po facecie, który tak mnie potraktował.

Lepiej żyć w parze czy samemu? Co myślisz?

Oba stany mają swoje plusy i minusy. Ja w dorosłym życiu byłam 5 lat w związku, potem 5 lat sama i ponownie prawie 5 lat w związku. Teraz się śmieję, ze powinnam być 5 lat singlem 🙂 Fajnie jest być wolnym, robić to na co ma się ochotę, chodzić na randki i flirtować z różnymi osobami, tańczyć bez spojrzeń zazdrości partnera, mieć więcej czasu dla siebie, swoich pasji czy przyjaciół. Z drugiej strony, bycie z kimś na stałe, jeżeli to prawdziwa miłość, jest chyba nawet fajniejsze. Singlowi brakuje jednak takich rzeczy jak np. bliskość i zaufanie wynikające z bycia razem, poczucie bezpieczeństwa, wzajemna troska o siebie, czy choćby to, że można razem zjeść śniadanie. Życie towarzyskie to jej drugie imię 😉 Poznajcie Kasię i jej #złoteMYśli!

Na miłość nigdy nie jest za późno! Oto Arek i jego #złoteMYśli!

Arka poznałam w 2015 r. na pierwszej imprezie z cyklu „Z nieba Ci nie spadnie”. Znamy się już kilka dobrych lat. Spędziliśmy wspólnie wiele imprez i wyjazdów. Z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że to fajny i dobry facet, który zasługuje na równie fajną i dobrą kobietę!

Oto Arek i jego #złoteMYśli! Zobaczcie co odpowiedział!

Arka spotkacie na portalu pod nickiem arus.

Czy jesteś szczęśliwy?

Tak.

Jak długo jesteś sam?

7 lat po rozwodzie, a pół roku od ostatniego związku.

Ile masz lat?

44.

Dlaczego skończył się Twój ostatni związek?

Oczekiwaliśmy od związku troszkę innych rzeczy.

Lepiej żyć w parze czy samemu? Co myślisz?

To zależy od wielu czynników jednak uważam, że w parze zawsze raźniej i na miłość nigdy nie jest za późno. Na miłość nigdy nie jest za późno! Oto Arek i jego #złoteMYśli!

Księgowa nie musi być nudna ;) Poznajcie Anię i jej #złoteMYśli!

Poznajcie kolejną fajną i wolną Anię – księgową! Ania nie ma nic wspólnego ze stereotypem księgowej 🙂 To atrakcyjna, dowcipna i inteligentna kobieta, która korzysta z życia w pełni. Nie przepada za klubami, ale w Lipowej Dolinie w mniejszym gronie bawiła się doskonale! Tam też rozpoczęła się nasza znajomość…

Przedstawiam Wam kolejną twarz Zniebaciniespadnie.pl i jej #złoteMYśli!

Anię spotkacie na portalu pod nickiem Anuleczka.

Jesteś szczęśliwa?

Jestem. Staram się czerpać z życia pełnymi garściami.

Jak długo jesteś sama?

Już prawie rok.

Dlaczego skończył się Twój ostatni związek?

Okazało się, że mamy zupełnie różną wizję wspólnego życia. Ja chciałam, żeby nasz związek szedł do przodu, wiesz… dzieci, dom, rodzina. Jemu natomiast było dobrze tak jak było.

Lepiej żyć w parze czy samemu? Co myślisz?

Każdy z tych stanów ma swoje dobre i złe strony. Ja jednak nie lubię być sama.

A widzisz jakieś pozytywy bycia singielką?

Przede wszystkim poczucie wolności, robię to co chcę i kiedy chcę, nikomu nie musząc się tłumaczyć.

Świadome i mądre kobiety chcą żyć ze świadomymi i mądrymi mężczyznami. Czy myślisz, że fajni i wolni panowie jeszcze istnieją?

Oczywiście, że tak. Nie wiem tylko gdzie 😉

Czy wierzysz w prawdziwą miłość?

Ba! Wierzę nawet, że jeszcze gdzieś tam ona na mnie czeka 🙂

Ślub czy związek partnerski, dzieci – co o tym myślisz? Księgowa nie musi być nudna 😉 Poznajcie Anię i jej #złoteMYśli!

Poznaj kolejną twarz Zniebaciniespadnie.pl! Piotrek i jego #złoteMYśli!

Piotrka również poznałam na jednym z wyjazdów w Lipowej Dolinie. Zrobił na mnie bardzo pozytywne pierwsze wrażenie i tak też pozostało! 🙂 Uśmiechnięty, zabawny, przystojny. Po prostu fajny i wolny chłopak!

Drogie panie, wiem, że trudno w to uwierzyć, ale tacy panowie jeszcze istnieją! 😉

Zeszyt „Złotych Myśli” przekazuję Piotrkowi. Zobaczcie jego odpowiedzi.

Czy jesteś szczęśliwy?

Tak.

Jak długo jesteś sam?

Ponad 2 lata.

Ile masz lat?

36.

Dlaczego skończył się Twój ostatni związek?

Różnica w poglądach, charakterze.

Lepiej żyć w parze czy samemu? Co myślisz?

W parze, tylko trzeba się dobrze dobrać.

A widzisz jakieś pozytywne strony bycia singlem?

Cisza i spokój, możliwość skupienia się na sobie i samorozwoju, zdrowie psychiczne. 😛

Czy wierzysz w prawdziwą miłość?

Jeszcze chyba tak.

Czy zależy Ci na stałym związku, czy interesują Cię raczej przelotne znajomości?

Za każdym razem staram się budować stały związek. 😉

Jaka kobieta skradłaby Twoje serce? Poznaj kolejną twarz Zniebaciniespadnie.pl! Piotrek i jego #złoteMYśli!